BD24Live
Dhaka, Wednesday, 18 January 2017

Prostitution picnic spot, detain 96

2014-09-28 16:53:46
Prostitution picnic spot, detain 96

Kalamapure upazila in Gazipur district Kaliakair Sohag Rural Resort and picnic spot on the 96-day campaign men and women have been detained on charges of anti-social activities.

According to police, on a tip off the police and Kaliakair Gazipur police jointly raided day Sohag Rural Resort and picnic spot. Those accused of involvement in anti-social activities during the campaign to spot prostitutes, customers and detaining 96 spots servants.

Kaliakair OC (investigation) Mohammad Rafiqul Islam, from the resort and picnic spot kaliyakaira police detained 60 people including 33 women and 7 men.

Gazipur police chief Mohammad Amir Hossain DB confirmed the incident, as they are in the office at 36 dB.

According to a reliable source, after the collapse of the sex workers in Tangail, Gazipur sex rural resort and picnic spot several groups have entered. Itirpube Konabari 36 arrested from a residential hotel.

গাজীপুর জেলার কালিয়াকৈর উপজেলার কালামপুরে অবস্থিত সোহাগ পল্লী রিসোর্ট অ্যান্ড পিকনিক স্পটে শুক্রবার দিনব্যাপী অভিযান চালিয়ে অসামাজিক কার্যকলাপের অভিযোগে ৯৬ নারী-পুরুষকে আটক করেছে পুলিশ।

পুলিশ সূত্রে জানা গেছে, গোপন সংবাদের ভিত্তিতে গাজীপুর গোয়েন্দা পুলিশ এবং কালিয়াকৈর থানা পুলিশ যৌথভাবে দিনব্যাপী সোহাগ পল্লী রিসোর্ট অ্যান্ড পিকনিক স্পটে অভিযান চালায়। অভিযান চলাকালে অসামাজিক কার্যকলাপে জড়িত থাকার অভিযোগে ঐ স্পট থেকে যৌনকর্মী, খদ্দের ও স্পটের কর্মচারীসহ ৯৬ জনকে আটক করে।

কালিয়াকৈর থানার ওসি (তদন্ত) মোঃ রফিকুল ইসলাম জানান, ঐ রিসোর্ট অ্যান্ড পিকনিক স্পট থেকে কালিয়কৈর থানায় আটক ৬০ জনের মধ্যে ৩৩ জন নারী এবং ২৭ পুরুষ রয়েছে।

গাজীপুর ডিবি পুলিশের ওসি মোঃ আমির হোসেন ঘটনার সত্যতা স্বীকার করে জানান, আটককৃতদের মধ্যে ৩৬ জন ডিবি কার্যালয়ে রয়েছে।

একটি নির্ভরযোগ্য সূত্র থেকে জানা যায়, টাঙ্গাইলের যৌন পল্লীটি ভেঙ্গে দেয়ার পর ঐ যৌনকর্মীরা গাজীপুরের বিভিন্ন রিসোর্ট ও পিকনিক স্পট গুলোতে প্রবেশ করেছে। ইতির্পূবে কোনাবাড়ির একটি আবাসিক হোটেল থেকে ৩৬জনকে আটক করে পুলিশ।

- See more at: http://www.bd24live.com/article/6549/index.html#sthash.YAXsrp7q.dpuf

User Comments:

Exclusive Latest News

Exclusive All News

Top